niedziela, 12 czerwca 2016

ZAPOWIEDZI CZERWIEC 2016

Żeby nie było, że w tym miesiącu nic na was nie czeka - post się pojawia. Z opóźnieniem i to dużym niestety, ale jest! Ktoś mógłby myśleć, że skoro jest czerwiec i po maturach, to nauczyciele też są zmęczeni i trochę odpuszczą. Ha. Haha. Hahaha. Naiwni my...
Przejdźmy jednak do książek bo to znacznie ciekawsza kwestia w naszym życiu niż szkoła. 

1. Tytuł: Fobos
 
Cykl: Fobos (tom 1)
Wydawnictwo: Moondrive, Otwarte
Tytuł oryginału: Phobos

Data wydania: 2 czerwca 2016
Léonor wchodzi na pokład statku kosmicznego. Doskonale pamięta moment, w którym zobaczyła ogłoszenie o naborze do programu „Genesis”, pierwszego reality show w kosmosie. Sześć dziewczyn i sześciu chłopaków wybranych w ogólnoświatowym castingu ma założyć pierwszą ludzką kolonię na Marsie. Będą poznawać się podczas sześciominutowych randek, by zdecydować, z kim założą rodzinę, gdy dotrą do celu.Léonor uważa, że to jej jedyna szansa nie tylko na zdobycie sławy, ale i na lepsze życie. Przez całe dzieciństwo przechodziła od jednej rodziny zastępczej do drugiej. Nie ma nic do stracenia i zamierza rozegrać tę grę po swojemu. 
 Dużo wam o tym nie powiem. Po prostu książka wydaje się trochę inna niż wszystkie. Perspektywa licznych romansów troszkę mnie zniechęca, ale nie mam nic przeciwko oderwania się na chwilę od Ziemi. 
 
2. Tytuł: Kiedy pada deszcz

 
Cykl: Rain (tom 1) 
Wydawnictwo: Filia
Tytuł oryginału: When it rains
Data wydania: 22 czerwca 2016 
Odkąd sięgam pamięcią, Beau Bennett był moim najlepszym przyjacielem. Kochałam się w nim, zanim wszystko się zawaliło. Teraz chłopak chce ode mnie czegoś więcej, ale nie jestem w stanie mu tego dać. Wszystko się zmieniło. Chciałabym móc powiedzieć mu dlaczego, ale nie potrafię.
Nie wiedziałam, jak bardzo go potrzebuję, póki nie wyjechał na studia, a ja zostałam kompletnie sama.
Pewnego dnia do miasta zawitał Asher Hunt.Chłopak z ciemnymi, urzekającymi oczyma i zarozumiałym uśmieszkiem tchnął życie w to, co ze mnie pozostało. Pomógł mi zapomnieć o bólu, który więził mnie już od tak dawna.
Byłam zraniona.
Zostałam ocalona.
Odzyskałam nadzieję.
Tamtej nocy myślałam, że to koniec mojej historii, jednak teraz wiem, że był to jej nowy początek.
Przynajmniej dopóki pewien sekret nie wywrócił mojego świata do góry nogami…
Ponownie. 
FRENDZONE! Jak widać to nie jest niczyj wymysł, wy sami znacie zapewne prawdziwe przypadki takich relacji. A teraz możemy o tym przeczytać książkę. No i jeszcze jakiś mroczny sekret, ale bez tego książka nie miała by w dzisiejszych czasach racji bytu...
3. Tytuł: Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań.

Wydawnictwo: Otwarte
Tytuł oryginału: Summer Days & Summer Nights: Twelve Love Stories

Data wydania:15 czerwca 2016
Geek filmowy podkochuje się w koleżance z pracy. Do zrobienia pierwszego kroku popycha go… zombie.
Mark i Margaret utknęli w czasie. W kółko przeżywają ten sam dzień, 4 sierpnia.
Chłopak w śpiączce i jego najlepsza przyjaciółka mają szansę powrócić do przeszłości i na nowo przeżyć najlepsze wspólne chwile. Co się stanie, jeśli jedno z nich postanowi zmienić bieg wydarzeń?
Przejażdżki na motorze, skoki z klifu, seanse filmowe, szalone spiski animatorów w ośrodkach wczasowych, ogniska na campingu i zapach morza – w tych opowiadaniach jest wszystko, czego oczekujesz od wakacji życia.
Odważ się zrobić pierwszy krok do spełnienia marzeń. Kto wie, może miłość czeka na Ciebie tuż za rogiem?Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś nas pokochał.

 
Jak widać lato obfituje w miłosne zawirowania, pojęcie 'wakacyjna miłość' nie jest obce ani nam ani pisarzom. Wszyscy są tak bardzo zafascynowani tym tematem, że postanowili zafundować nam tuzin różnych historii mówiących o tym jak zakochać się w wakacje. Normalnie stwierdziłabym, że to nie dla mnie. Ale w wakacje zamierzam się porządnie odmóżdżyć, więc ilość romansideł na moich półkach spokojnie może wzrosnąć. Jeśli dorwałabym tą książkę - miałabym aż 12 w 1! To się nazywa przedsiębiorczość. 
 
4. Tytuł: To nie jest dieta
  

Wydawnictwo: SQN
Data wydania: 15 czerwca 2016 
Hej, chciałabyś trochę w sobie zmienić, prawda? W sylwetce, głowie, życiu… Ech, to takie trudne.
A co jeżeli Ci pokażę, że wcale nie? I że to może być najfajniejsza przygoda Twojego życia?
Wykonując ćwiczenia zawarte w tej książce, osiągniesz wymarzony rozmiar, a także nauczysz się myśleć wyłącznie pozytywnie!
Skąd to wszystko wiem? Z własnego doświadczenia.
Jako nastolatka też chciałam zrzucić parę kilo, lecz zamiast tego dopadły mnie potwory zaburzeń odżywiania i depresji. Zmagałam się z nimi przez wiele lat. I pokonałam je swoją sumienną, konsekwentną pracą. Teraz już wiem, co poszło nie tak, i chcę Ci pokazać, jak łatwo uniknąć pułapek odchudzania. Twoje wysiłki nie skończą się ani efektem jo-jo, ani innymi, poważniejszymi problemami.
To nie jest dieta to program, dzięki któremu odchudzisz swoje potwory: Lenistwo,Wygodnictwo, Strach… Kiedy one tracą swój ciężar, Ty tracisz kilogramy, w zamian zyskując energię życiową i błysk w oku. Potrzeba tylko 30 dni, aby wygrać z potworami na zawsze! Bo zdrowie, witalność i mniejszy rozmiar to kwestia… przyzwyczajenia.

Co byśmy nie mówiły, jak często nie nosiłybyśmy dresu czy nie nakładały tapety na twarz - każda z nas chce być ładna, szczupła i fit bo to jest teraz modne. Jednak nawet widząc swoje boczki w listrze dosyć ciężko nam się do tego zabrać. A przynajmniej mi bo kanapa i nowe odcinki moich kochanych seriali czekają... Chodakowska nie jest w stanie mnie zmotywować. No to może książka?...




1 komentarz:

  1. Chętnie przeczytam "Fobos", "Kiedy pada deszcz" i może "Ktoś mnie pokocha".
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń