piątek, 4 września 2015

Zapowiedzi Wrzesień

 Rozpoczął się właśnie pierwszy weekend września, więc wreszcie mam czas żeby usiąść i zaprezentować wam zbliżające się premiery.

  

Jeśli chodzi o wrzesień, to jest to trudny okres. Znów zaczyna się szkoła, dodatkowe zajęcia i ciężko znaleźć czas na czytanie. Przynajmniej ja tak mam. Zazdroszczę ludziom, którzy zawsze znajdą na wszystko czas... 
W każdym bądź razie wybrałam dla was tylko 2 książki, które przyciągnęły moja uwagę.



1. 
Tytuł: Ender
Autor: Lissa Price 
Tytuł oryginału: ENDERS
Liczba stron: 400
Data wydania: 9 września 2015
Los Angeles po wojnie bakteriologicznej jest rządzone przez Enderów, ludzi powyżej sześćdziesiątego roku życia, którzy mogą zrobić wszystko, nawet kupić drugą młodość w ciele obcego nastolatka… Callie, dawniej bezdomna Starterka, teraz mieszka w okazałej rezydencji zapisanej jej przez bogatą Enderkę, Helenę. Obie doprowadziły do tego, że zburzono i zdelegalizowano bank ciał, ale nosiciele chipów umożliwiających zamianę ciał są wciąż porywani przez nieznanych prześladowców. Niebezpieczeństwo grozi także Callie. Czy Starterce uda się ocalić siebie i innych?
Zakochałam się w "Starterze" więc to logiczne, że muszę zdobyć kolejną część! Największe wrześniowe marzenie? Zobaczyć to cudo na swojej półce.  

2.
Tytuł: Klejnot
Autor: Amy Ewing
Tytuł oryginału: The Jewel
Liczba stron: 380
Data wydania: wrzesień 2015
Klejnot to bogactwo. Klejnot to piękno. Klejnot to arystokracja. Jednak dla dziewcząt takich jak Violet Klejnot oznacza coś innego – niewolę. Violet jest surogatką, a jej przeznaczeniem jest urodzić dziecko jednej z arystokratek, dla szlachty bowiem tylko jedna rzecz jest ważniejsza od reputacji – posiadanie dziedzica. Wychowana w najbiedniejszym kręgu Samotnego Miasta, Violet została odebrana rodzinie i umieszczona w jednym z Magazynów, gdzie odebrała należyte wykształcenie i została przygotowana do nowej roli. A przynajmniej tak się wszystkim wydawało. Kupiona na Aukcji przez Diuszesę Jeziora, Violet trafia do pięknego pałacu i bardzo szybko przekonuje się, że za olśniewającą fasadą ukrywa się świat dalece bardziej okrutny, niż mogłaby przypuszczać. Pozbawiona praw, odziana w piękne suknie dziewczyna jest tylko zabawką w rękach okrutnej szlachcianki, która nie cofnie się przed niczym, by osiągnąć swój cel. Violet nie chce rodzić cudzego dziecka, ale w Klejnocie za nieposłuszeństwo grozi śmierć…
Coś w tej książce jednocześnie mnie odstręcza, ale i przyciąga. Książka wydaje się zbliżona tematyką do serii Kiery Cass "Selekcja" i to może być powód dla którego zwróciłam uwagę na tą książkę, ale jednocześnie może to być coś co każe mi ją zostawić. Jeśli książka wpadnie w moje łapki na pewno ją przeczytam, ale nie wiem czy kiedykolwiek będę pragnąć jej tak rozpaczliwie jak 'Endera'.

Więc na razie to tyle. Jednak nie bójcie się - czytam 2 książki na raz, żeby mieć o czym wam opowiadać już niedługo! Trzymajcie kciuki żebym znalazła czas :*

1 komentarz:

  1. Z tych dwóch propozycji najbardziej ciekawi mnie kontynuacja "Startera", chociaż jeszcze nie zaczęłam go czytać. :)

    OdpowiedzUsuń