piątek, 8 maja 2015

Majowe zapowiedzi!

 
No i mamy maj! Wakacje coraz bliżej, więc premier książkowych też coraz więcej! Z całego tego stosu książek, które chciałabym przeczytać wybrałam 3.
Kontynuacja, ale także coś nowego. Zobaczymy co uda mi się przeczytać z tych pozycji...


 
1. Rywalki. Tom 4. Następczyni - Kiera Cass
PREMIERA - 13.05.2015

Seria "Selekcja" (już nie mogę nazwać tego trylogią) zawładnęła moim sercem. Pokochałam pałac, księcia, suknie i całą tą historię. Teraz przyszła kolej na poznanie dalszych losów bohaterów. Tym razem jednak nie będzie to już opowieść o Mer i Maxonie. Teraz czekają na nas miłosne perypetie ich córki. Jestem trochę zawiedziona, bo wolałabym poznać dalsze losy tej pary, ale liczę że Kiera ujawni nam rąbka tajemnicy ich życia po eliminacjach....
 

2. Mercy. Tom 1. Miłosierna - Lim Rebecca
PREMIERA - 20.05.2015
Najpierw pokochałam okładkę. Kojarzy mi się z... w sumie to nie wiem z czym. W każdym razie mnie urzekła. Koniec o okładce, liczy się wnętrze! "Mercy" to historia upadłej anielicy, która musi odkupić swoje winy i na nowo poznać samą siebie. Jej dusza utknęła w ciele nastoletniej dziewczyny, obdarzając ją niezwykłymi mocami. To tak w skrócie. Oczywiście pojawia się tez pewien chłopak, więc to pewne, że prezentuję nam się kolejna historia miłosna. Jednak, tak jak za romansidłami nie przepadam, tak tej książce postanawiam dać szansę. Mam wrażenie, że autorka może pozytywnie mnie zaskoczyć!










3. Lost and Found. Opowiadania - Zadie Smith
PREMIERA - 25.05.2015
Książka o ludziach, którzy szukają swojego miejsca. Książka psychologiczna - myślę, że tak można ją określić. Od dawna mam ochotę na cos takiego, wiec kiedy pojawia się okazja postanawiam ją wykorzystać i tak oto "Lost and Found"(w luźnym tłumaczeniu "Zagubione i odnalezione") trafia na listę pozycji do przeczytania w maju.













Jeśli dobrze pójdzie przeczytam "Następczynie", a jeśli pójdzie lepiej to zaoszczędzę na "Mercy". Jako, że po tylu wizytach w bibliotece ma się tam pewne układy, jest szansa że "LaF" trafi na tamtejsze półki. Jak nigdy może uda mi się przeczytać wszystko z zapowiedzi...
Coś wpadło wam w oko?



3 komentarze:

  1. Po przeczytaniu jednego z postów postanowiła przeczytać serię "Selekcja" :).. Oczywiście najpierw muszę przeczytać serię Dotyku Julii i w końcu dokończyć "Złodziejkę książek" :D. Plany na maj-gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niecierpliwie wyczekuję "Następczyni", ale bardzo zaintrygowała mnie również książka "Mercy" :))

    OdpowiedzUsuń