poniedziałek, 11 kwietnia 2016

ZAPOWIEDZI KWIECIEŃ

Wreszcie znalazłam chwilę, żeby zasiąść przed sprzętem i napisać dla Was parę słów na temat tego, co nas czeka w kwietniu.


1. Tytuł: Gen Atlantycki
 Autor: A.G. Riddle
Seria: Zagadka pochodzenia
Data wydania: kwiecień 2016
Wydawnictwo: Jaguar
 Gen Atlantydzki” to pierwsza cześć trylogii „Zagadka pochodzenia”.  Powieść sprzedała się w ilości ponad miliona egzemplarzy, przetłumaczona została na 20 języków, a w krótce zostanie zekranizowana.
Największa tajemnica wszech czasów. HISTORIA pochodzenia człowieka zostanie ujawniona. 70.000 lat temu ludzkość niemal wymarła. Przeżyliśmy, ale nikt nie wie jak.
Aż do teraz. Odliczanie do następnego etapu ewolucji człowieka właśnie się rozpoczyna. Tym razem ludzkość może tego nie przetrwać…
Myślę, że każdy jest ciekaw skąd się wzięliśmy i co nas czeka na kolejnym etapie ewolucji. Czemu mam ochotę na to cudeńko? Proste - jestem ciekawa kolejnej wizji kolejnego człowieka! Więcej o książce + wywiad z autorem na stronie wydawnictwa.

2. Tytuł: Chłopak, który stracił głowę
 
Wydawnictwo: Otwarte/Moondrive
Tytuł oryginału: Noggin

Data wydania: 13 kwietnia 2016
Poznaj Travisa. Ma 16 lat, superdziewczynę i nieuleczalnego raka. Gdy staje przed wyborem: śmierć lub eksperymentalna operacja, nie zastanawia się długo. Godzi się na to, by ciało od szyi w dół przeszczepiono mu od zdrowego człowieka. Jest tylko jeden problem – na razie rozwój medycyny nie pozwala na przeprowadzenie tak skomplikowanego zabiegu, dlatego chłopak musi zostać wprowadzony w śpiączkę podobną do hibernacji i czekać. Żegna się więc z bliskimi, bo nie wie, czy i kiedy się z nimi zobaczy.
Budzi się pięć lat później. Ma własną głowę i atrakcyjne, choć obce ciało. Świat z pozoru jest taki sam jak dawniej. Jednak powrót do życia wygląda inaczej, niż Travis to sobie wyobrażał. Jego przyjaciele są już na studiach, rodzice coś przed nim ukrywają, a dziewczyna… Hmm, wygląda na to, że ma narzeczonego. Trudno się dziwić, że chłopak nie ma zamiaru się z tym pogodzić.

Jeśli chodzi oto wydawnicze cudo, to jestem w trakcie pochłaniania. Nie wiem jednak czy wyrobię się przed premierą, ale jak na razie książka wydaje się warta każdej minuty. Zobaczymy jak będzie z kolejnymi stronami.

3. Tytuł: Rebeka
Autor: Daphne du Maurier

Tytuł oryginału: REBECCA
Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 22 kwietnia 2016
Uboga dziewczyna, pracując jako dama do towarzystwa bogatej Amerykanki, pani van Hopper, trafia do Monte Carlo, gdzie poznaje bogatego wdowca Maxima de Wintera. Po krótkiej znajomości poślubia go i zamieszkuje w jego angielskiej posiadłości Manderley.
Przybywszy do Manderley nowa pani de Winter czuje się przytłoczona przpychem posiadłości  i wspomnieniami o pierwszej żonie Maxima, Rebece, która choć zginęła w wypadku na morzu, wciąż żyje w pamięci domowników i gości Manderley. Szczególnie pieczołowicie pamięć o Rebece pielęgnuje gospodyni, pani Danvers, uwielbiająca zmarłą panią de Winter i wykorzystująca każdą okazję, by wytknąć nieśmiałej nowicjuszce, jak pod każdym względem doskonała była jej poprzedniczka. Wydawnictwo twierdzi, że jest to książka utrzymana w stylistyce gotyckiego romansu. Nie wiem jak wy, ale ja zostałam kupiona. Przez gotyk.



1 komentarz:

  1. Wszystkie trzy wydają się interesujące. Ostatnia najmniej mnie porwała. To chyba przez ten przepych - nawet jeżeli fabuła jest oryginalna, mam go dość. Biedna, skromna dziewczyna i bogaty milioner. Nawet jeśli gotyk.
    Jak przeczytałam opis drugiej książki, złapałam się za głowę. To tak bardzo nierealne, ale jestem ciekawa, czy da się to poprawić w sposób w miarę prawdopodobny.
    O pierwszej nie ma co się rozpisywać. Chyba każdy jest tego ciekaw.
    Pozdrawiam ciepło!
    PS Przez tyle czasu pewnie już zapomniałaś, o czym ja właściwie piszę, ale jest nowy rozdział, a kolejny praktycznie zaraz, na Szpradzie. :D

    OdpowiedzUsuń